|
Autor |
Wiadomość |
BSD_11
Początkujacy
Dołączył: Pią Wrz 20, 2013 0:28 Posty: 5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią Cze 13, 2014 20:48 Temat postu: ADMINISTRACJA - PATRONAT |
|
|
Witam,
Pragnę poznać Państwa opinie na temat firmy administrującej naszą Wspólnotą.
Jak wiemy Patronat został nam narzucony przez Dewelopera i moim zdaniem nie wywiązuje się ze swojej pracy należycie, m.in.:
- brak kontaktu z administratorem,
- zdawkowe odpowiedzi na zadane przez mieszkańców zapytania,
- brak zaangażowania w sprawy wspólne ,
- brak odpowiedniego programu do rozliczeń mediów,
- nieczytelne rozliczenia mediów wspólnych co., cw., zw., energia.
Jesteśmy dużą i atrakcyjną wspólnotą dla każdej firmy zarządzającej i dlatego możemy wymagać zdecydowanie więcej aniżeli w tej chwili otrzymujemy.
Obowiązującą umowę można w każdej chwili wypowiedzieć, a na rynku trójmiejskim jest wiele firm mogących zaproponować nam dużo lepsze warunki.
Budynki nr 5 i 7 zrezygnowały już dawno z usług Patronatu. |
|
|
|
|
Da.mian
Zaglądajacy
Dołączył: Pon Gru 23, 2013 11:40 Posty: 11 Skąd: Gdynia Altoria
|
Wysłany: Wto Cze 17, 2014 9:24 Temat postu: Re: ADMINISTRACJA - PATRONAT |
|
|
Jak najbardziej powinniśmy wypowiedzieć im umowę i zatrudnić inną firmę. Proponowałbym Administracja i Obrót Nieruchomościami AON - z doświadczenia wiem, że wywiązują się ze swoich obowiązków. Może ktoś inny ma jakieś propozycje? |
|
|
|
|
mauy85
Nowy na forum
Wiek: 38 Dołączył: Pon Cze 16, 2014 23:33 Posty: 1 Skąd: Gdynia-Karwiny
|
Wysłany: Wto Cze 17, 2014 12:49 Temat postu: Re: ADMINISTRACJA - PATRONAT |
|
|
też jesteśmy za zmianą.. wydaje mi się, że na ostatnim zebraniu mieszkańcy wyrazili się dość jasno na temat firmy ochroniarskiej plus były zarzuty do firmy sprzątającej. nic w tych tematach się nie zmieniło- co więcej Patronat twierdzi, że mieszkańcy są zadowoleni bo została przeprowadzona ankieta drogą mailową. niestety nikt nas o jej efektach nie poinformował. za każdym razem kiedy dzwoni się lub pisze do Patronatu firma twierdzi, że tylko my mamy problem i że to pierwsza skarga na konkretny problem (jaki by nie był).
słyszeliśmy że sporo mieszkańców z bloku nr 9 też ma dość i chce zmiany. zmobilizujmy siły i zróbmy coś wreszcie! |
|
|
|
|
zuoooo
Zaglądajacy
Dołączył: Nie Sty 29, 2012 16:22 Posty: 15 Skąd: Gdynia - Altoria
|
Wysłany: Wto Cze 17, 2014 22:43 Temat postu: Re: ADMINISTRACJA - PATRONAT |
|
|
Zamiast ankiety i narzekania na forum proponuje zorganizowanie spotkania mieszkańców bloku 11 (może nawet wspólnie z blokiem 9) w jeden wieczór na placu lub w hali garażowej i na takim spotkaniu poruszenie wszystkich kwestii. Ważne też jest kto zarządza blokami 5 i 7 i czy są zadowoleni z obecnego administratora. Na pewno byłoby dużo łatwiej gdyby wszystkie bloki były zarządzane przez jedną firmę, kwestia części wspólnych takich jak siłownia oraz umów z firmą sprzątającą i ochroniarską. Nie sztuką jest zmiana firmy administrującej, sztuką jest wyegzekwowanie jakości obsługi, myślę że podstawą jest również wybranie członków zarządu wśród mieszkańców, którzy faktycznie będą mieli wpływ na podpisywanie umowy i negocjowanie warunków. |
|
|
|
|
BSD_11
Początkujacy
Dołączył: Pią Wrz 20, 2013 0:28 Posty: 5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro Cze 18, 2014 17:49 Temat postu: Re: ADMINISTRACJA - PATRONAT |
|
|
Celem założonego wątku jest zapoznanie się z opiniami mieszkańców na temat firmy administrującej.
taka forma pozwoli każdemu z mieszkańców na zabranie głosu w dogodnym czasie.
Niestety nie wszyscy są poinformowani, że taki wątek istnieje, dlatego proszę o przekazywanie informacji dalej.
Z tego co się orientuje budynki 5 i 7 są zadowolone z nowej firmy, w zeszłym tygodniu odbyło się nawet spotkanie z administratorem na które zaproszeni byli również mieszkańcy pozostałych bloków, niestety mało kto o tym spotkaniu wiedział. Przepływ informacji oraz samo zainteresowanie mieszkańców sprawami Wspólnoty jest naszą największa słabością.
Proszę Państwa o informacje czy moje działania na rzecz zmiany administratora spotkają się z Państwa wsparciem.
INFORMACJA DODATKOWA:
OD 30 CZERWCA DO 14 LIPCA W ZWIĄZKU Z PRZEBUDOWĄ WĘZŁA PRZEZ OPEC NASTĄPI PRZERWA W DOSTAWIE CIEPLEJ WODY.
OKOLICZNE WSPÓLNOTY JUŻ DAWNO ZOSTAŁY POINFORMOWANE O TYM FAKCIE - KOLEJNY PRZYKLAD ZAANGAŻOWANIA PATRONATU W NASZE SPRAWY |
|
|
|
|
zuoooo
Zaglądajacy
Dołączył: Nie Sty 29, 2012 16:22 Posty: 15 Skąd: Gdynia - Altoria
|
Wysłany: Śro Cze 18, 2014 20:38 Temat postu: Re: ADMINISTRACJA - PATRONAT |
|
|
Przykro nam, że informacja o spotkaniu wspólnoty 5 i 7 do nas nie dotarła ;(, chętnie wybralibyśmy się na zebranie i zobaczyli to zadowolenie. Pytanie czy faktycznie jest tak super (np naprawa murka przy klatce A bloku 5 trwa już prawie rok) czy zadowolenie wynika tylko z obniżenia kosztów. Zanim zmienimy administratora chcielibyśmy poznać ofertę nowego zarządcy bo łatwo zamienić siekierkę na kijek. |
|
|
|
|
BSD_11
Początkujacy
Dołączył: Pią Wrz 20, 2013 0:28 Posty: 5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro Cze 18, 2014 21:46 Temat postu: Re: ADMINISTRACJA - PATRONAT |
|
|
Poki co proponuje skupic sie na patronacie i na tym czy chcemy z nimi dalej wspolpracowac.
mnie juz dawno zniechecily nieczytelne rozliczenia, bledne naliczenia i lakoniczne odpowiedzi na zadawane pytanie. Doskonale wiem jak dzialaja prezne firmy i wiem, ze mozemy wymagac zdecydowanie wiecej.
zapraszam do dyskusji |
|
|
|
|
joankac
Nowy na forum
Dołączył: Pon Cze 16, 2014 23:01 Posty: 1 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob Cze 21, 2014 23:33 Temat postu: Re: ADMINISTRACJA - PATRONAT |
|
|
Witam,
Opinie na temat Patronatu na portalu "trojmiasto" nie rzucają na kolana.
Nasi sąsiedzi po zmianie firmy zarządzającej mają już pewnie jakieś porównanie i może warto poznać ich opinie. |
|
|
|
|
|